marți, 15 martie 2011

Succesul îl construiești zi de zi

După ce a câștigat 8 medalii de aur la înot la Olimpiada din 2008 și a doborât 7 recorduri mondiale, Michael Phelps a fost întrebat de un reporter care este secretul succesului său. Răspunsul lui a fost pe cât de simplu, pe atât de uluitor:
"Când colegii mei erau la petreceri, eu înotam. Când colegii mei se plimbau, eu înotam. Când părinții mei se preocupau de grija zilei de mâine, eu înotam. Când alții se uitau la televizor, eu înotam. Când alții cumpărau lucruri de care nu aveau nevoie, eu înotam. Așa am ajuns campion."
Nu te aștepta să ai succes mâine, dacă azi nu faci ceva care să-ți asigure succesul. Indiferent de domeniul de activitate pe care ți-l alegi!
„Cea mai mare nebunie din lume este sa faci zilnic aceleași lucruri și să aștepți rezultate diferite.”
SUCCES! 

Un comentariu: